Relaxation Massage

Masseren is therapeutisch voor ons allemaal. Als we worden aangeraakt en gemasseerd, verlichten we onze pijnzoogdieren en komen er anti-depressieve hormonen vrij in ons lichaam. Aanraking maakt ook endorfine vrij – die “gelukshormonen” – die een effect hebben op ons humeur en ons denken.

Wanneer was de laatste keer dat je een ontspanningsmassage hebt gehad? Te veel stress en te veel spanning in ons leven betekenen dat we onszelf vaak de voordelen van massage ontzeggen. De volgende ontspanningsmassage zal u niet alleen helpen meer ontspannen te zijn, maar kan u ook helpen uw beweging te veranderen.

1.Combineer je tenen met je handen. Stem de richting van je tenen op elkaar af (de meest acute en de minst acute) terwijl je op je tenen drukt.

2.Masseer uw voeten. Cirkel je voeten op je tafel, nu. Beweeg ook alle vingers op de zool van uw hand (in totaal, niet slechts één). Als u niet zeker weet of u aan uw vingers kunt ontsnappen, vraag dan iemand om u te helpen uw tenen te bewegen.

3.Beweeg vervolgens alle vingers van uw hand naar de achterkant van uw voeten.

4. Druk nu op uw zool. Druk op je hiel.

5.Kijk omhoog naar het plafond en druk op je oor. Laat je knieën een beetje zakken.

6.We hebben de keten van gebeurtenissen bereikt. Druk nu langzaam op de toppen van je vingers en tenen.

7.Strek zo ver als je kunt tussen je vingers en tenen.

8.Druk tenslotte op de achterkant van uw voet.

9.Blijf hier gedurende 25 seconden.

10.Herhaal.

D.w.z. drie sets van elk 8 herhalingen.

Onthoud, dat “langzaam en gestaag wint de race”. U kunt de snelheid van de ontspanningsmassage gemakkelijk controleren als u er de hele behandeling bij blijft, maar het is raadzaam om een keer een stap terug te doen voordat de behandeling is afgerond om volledig herstel te garanderen.

Pleumatische release is een methode die aan populariteit wint. Het helpt om de weefsels ’s nachts te kalmeren. De druk van het vacuüm is zacht genoeg om geen pijn te veroorzaken zoals bij acupressuur vaak het geval is. Pleumatische release heeft aangetoond te helpen bij pijnvermindering, vooral in de knie. Als u artritis heeft, is het raadzaam een arts te raadplegen voordat u deze behandeling probeert.

Pleumatische release wordt gedaan door met uw handen lucht in uw voet te duwen en op de zool te duwen. Dit zendt een zachte trilling in het bindweefsel bij de gewrichten. De bewegingen zorgen ervoor dat het bindweefsel wordt uitgerekt en het lichaam ontspant. De bloedsomloop wordt vervolgens verhoogd om meer zuurstof en benodigde stoffen aan te voeren.

Hoewel sommige specialisten nog niet zeker zijn van de voordelen van de behandeling, zijn er steeds meer aanwijzingen dat een Pleumatic Release massage goed is voor uw lichaam. De beweging en stressverlichting helpt u met uw bloedsomloop, verlicht de druk en bevordert ook een betere doorbloeding.

Deze massagetherapie kan heilzaam zijn voor een breed scala van aandoeningen zoals :

o Artritis

o Instische artritis

o Artrose in de knie

o Orthopedische aandoeningen in de knie

o PMS (MCL blessure)

o Infectieuze aandoeningen in de knie

o In financieel zware tijden kunt u deze sportmassage nodig hebben om u door een moeilijke tijd heen te helpen.

Dus voel je niet slecht als je niet bereid bent om zoveel geld uit te geven voor de massage. U kunt altijd afzien van het geld en ervoor kiezen om een goedkopere tube medicinale crème te nemen. Dit is ook goedkoper over een langere periode.

Probeer het eens, ’s morgens vroeg of vlak voordat u wakker wordt tegen betaling. Kijk of het je kwaaltjes kan genezen. Kijk op bovenstaand.